Realitný maklér pre Záhorie a Bratislavu – Kvalita. Dôvera. Výsledok.
1

Zvažujete predaj nehnuteľnosti? Pozrite sa, ako môže vyzerať spolupráca so mnou.

Prvým krokom je jednoduchý kontakt – telefonát, e-mail alebo správa.
Dohodneme si nezáväzné a bezplatné stretnutie, ideálne priamo na mieste predávanej nehnuteľnosti.

Stretnutie trvá približne 30 minút.
Pozriem si nehnuteľnosť, zistím základné informácie, spýtam sa na vaše očakávania.
Nepodpisujete žiadne dokumenty, nejde o žiadne záväzky ani fotenie.

Dáva mi to zo zmysel, chcem sa stretnúť

Do troch pracovných dní vám spracujem konkrétny návrh predajnej stratégie, ktorý vám ukáže, ako by mohol predaj prebiehať – vrátane odporúčanej ceny, marketingu a ďalšieho postupu.

Na základe tohto návrhu sa v pokoji rozhodnete, či vám to celé dáva zmysel.
Ak áno, začnem pracovať. Ak nie, nič sa nedeje. Všetko prebieha slušne, bez tlaku a s rešpektom k vášmu rozhodnutiu.

Spoluprácu zakladám na dôvere, transparentnosti a osobnom prístupe.
Ak máte otázky alebo pochybnosti, pokojne mi zavolajte – rád si s vami nezáväzne pohovorím.

pozrieť referencie

2

Profesionálne fotografie

Hovorí sa, že dobrá fotka predáva. V realitách rozhoduje prvý dojem – kvalitná vizuálna prezentácia výrazne zvyšuje šancu na úspešný predaj.

Fotografie sú zachytené s dôrazom na priestor, svetlo a atmosféru nehnuteľnosti. Výsledkom sú zábery, ktoré zaujmú už pri prvom pohľade a vzbudia záujem o obhliadku.

Dáva mi to zmysel, chcem si dohodnúť termín

Silná prezentácia začína silnou fotkou.

3

Home Staging – príprava nehnuteľnosti na predaj

Upratanie nestačí. Profesionálna príprava priestoru na fotenie a obhliadky (tzv. home staging) zvyšuje atraktivitu nehnuteľnosti a pomáha vytvoriť silný prvý dojem.

Vizuálne upravený interiér pôsobí čisto, vzdušne a príjemne. Výsledkom je vyšší záujem, rýchlejšie rozhodnutia a v mnohých prípadoch aj výhodnejší predaj.

pozrieť referencie

Dobre pripravená nehnuteľnosť predáva rýchlejšie. A lepšie.

4

Vizualizácia priestoru

Pri predaji nehnuteľností v pôvodnom alebo neatraktívnom stave je vizualizácia často kľúčovým nástrojom.

Pomáha ukázať potenciál priestoru aj tým záujemcom, ktorí si ho nedokážu predstaviť. Či už ide o starší byt, prázdny dom alebo zle riešenú dispozíciu – vizualizácia dokáže premeniť prvý dojem a zvýšiť záujem.

Dáva mi to zmysel, chcem vás kontaktovať

Dobrá predstava predáva lepšie ako prázdny priestor.

 
Vizualizácia priestoru Vizualizácia priestoru
Vizualizácia priestoru Vizualizácia priestoru
Vizualizácia priestoru Vizualizácia priestoru
5

Videoobhliadka nehnuteľnosti

Video je fenomén. Inzeráty s videoobhliadkou dosahujú až o 600 % vyššiu návštevnosť než bežné ponuky.

Dynamická prezentácia sprostredkuje atmosféru nehnuteľnosti a umožňuje záujemcom „prejsť sa“ priestorom ešte pred osobnou obhliadkou. To šetrí čas a oslovuje relevantných klientov.

Nechajte záujemcov zažiť vašu nehnuteľnosť ešte skôr, než prekročia prah.

 

Sledujte môj YouTube kanál

6

3D sken nehnuteľnosti (Matterport)

Najmodernejšia technológia pre vizuálny predaj nehnuteľnosti. 3D prehliadka umožňuje záujemcom prejsť sa priestorom pohodlne a detailne – kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

Virtuálny pohyb po nehnuteľnosti zvyšuje dôveru a pomáha rýchlejšie rozhodnúť, či má záujemca skutočný záujem o obhliadku.

Chcem si pozrieť čo všetko teraz predávate

Interaktívna prehliadka, ktorá predáva ešte predtým, než sa otvorí dvere.

7

Pôdorys nehnuteľnosti

Pôdorys je základný prvok každej kvalitnej prezentácie. Záujemcom poskytuje rýchly prehľad o dispozícii, rozmeroch a logike priestoru.

Pre lepšiu orientáciu je vždy súčasťou ponuky – je to štandard, bez ktorého si moderný predaj nemožno predstaviť.

Čo ste predali naposledy?

Pôdorys nie je detail. Je to rozhodovací nástroj.

8

Kvalitné texty, ktoré predávajú

Niektorí ľudia reagujú na vizuál, iní na slová. Preto je súčasťou každej ponuky aj prepracovaný text – zrozumiteľný, čítavý a rozdelený do jasných odstavcov s nadpismi.

Popis nehnuteľnosti musí zaujať, odpovedať na otázky a vzbudiť dôveru. Práve dobre napísaný text často rozhodne, či si záujemca dohodne obhliadku.

Pozrieť si články

Texty, ktoré informujú, presviedčajú a motivujú konať.

9

Presné a overené informácie

Pri predaji nehnuteľnosti rozhodujú detaily. Klienti očakávajú presné údaje, ktoré im pomôžu urobiť správne rozhodnutie.

Je rozdiel medzi úžitkovou a podlahovou plochou, dôležité sú aj mesačné náklady, výška fondu opráv či spôsob hospodárenia správcovskej spoločnosti.

Čím presnejšie informácie predložíme, tým dôveryhodnejšie pôsobí ponuka – a tým rýchlejšie vedie k serióznemu záujmu.

Aké služby ponúkate?

Kvalitný predaj začína kvalitnými údajmi.

10

Samostatná webstránka pre vašu nehnuteľnosť

Dnes už nestačí len inzerovať na realitných portáloch. Aby vaša nehnuteľnosť vynikla, potrebuje vlastný priestor.

Vytváram pre každú nehnuteľnosť samostatnú stránku – bez rušivých ponúk konkurencie, so všetkými informáciami, fotografiami, videom a 3D prehliadkou.

Výsledok? Profesionálna prezentácia, ktorá zaujme a budí dôveru.

Vaša nehnuteľnosť si zaslúži vlastný priestor.

Napríklad takto:

www.male-levare.sk

 

www.borsky-svaty-jur.sk

 

www.dom-cary.sk

 

11

Letecké zábery z dronu

Dron neslúži len na tvorbu videí. Umožňuje aj zachytiť atraktívne zábery z výšky, ktoré ponúkajú iný pohľad na nehnuteľnosť a jej okolie.

Takéto fotografie dodávajú prezentácii exkluzivitu a pomáhajú zvýrazniť výhody polohy – záhradu, okolie domu, orientáciu pozemku či prístupové cesty.

Chcem vás kontaktovať

Dron ukáže to, čo zo zeme nevidno – a práve to často rozhoduje.

12

Reklamné plachty priamo na mieste predaja

Ak sa vaša nehnuteľnosť nachádza na frekventovanom mieste, dokážeme využiť aj jej samotnú polohu na marketing.

Na vhodné miesto – napríklad plot alebo balkón – umiestnime profesionálnu plachtu NA PREDAJ s QR kódom alebo odkazom na samostatnú stránku nehnuteľnosti.

Takto oslovíme ľudí z okolia – možno práve sused, známy alebo niekto z mesta hľadá bývanie presne tam, kde predávate.

Chcem len nezáväzne poradiť

Jednoduchý nástroj, ktorý osloví správnych ľudí – priamo v teréne.

13

Zvýhodnené pozície na realitných portáloch

Viaceré realitné portály ponúkajú možnosť plateného zvýraznenia inzerátov – tzv. topovanie, zvýraznenie alebo umiestnenie na prvé pozície.

Využitie týchto možností dáva zmysel: vaša nehnuteľnosť sa tak dostane na oči oveľa väčšiemu počtu záujemcov, čo zvyšuje šancu na rýchlejší predaj.

Chcem sa len spýtať

Viditeľnosť predáva. A my ju vieme zabezpečiť.

14

Sociálne siete a reklama na Facebooku

Sociálne siete sú dnes kľúčovým nástrojom pri predaji nehnuteľností. Vďaka cielenej reklame na Facebooku vieme osloviť presne definovanú skupinu záujemcov – podľa lokality, veku či záujmov.

Nehnuteľnosť zdieľam na relevantných stránkach, v skupinách a používam platenú propagáciu, ktorá zabezpečí, že sa ponuka dostane k ľuďom, ktorí práve hľadajú.

Chcem si dohodnúť termín

Efektívne zdieľanie. Cielená reklama. Reálny dosah.

Vyplňte formulár a ja sa vám čoskoro ozvem

Vytvorené v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉRA

Tomawell s.r.o. © 2025

Používame cookies na optimalizáciu našich webových stránok a našich služieb. Ďalšie informácie o cookies nájdete tu.

Nastavenie


×

Potrebujete poradiť?

Poradenstvo online

Dobrý deň, som asistentka Lukáša Emricha. Rada vám pomôžem s otázkami ohľadom predaja, kúpy alebo prenájmu nehnuteľnosti. Ak vám neviem odpovedať priamo, odovzdám správu Lukášovi, ktorý sa vám ozve čo najskôr. ? Napíšte mi svoju otázku alebo si vyberte jednu z predvolených možností.

Generovanie...